Fira mig ikväll....

Vilken morgon. Skulle gått upp så att jag hade hunnit ta en kopp kaffe och tagit  det lugnt.
Men så blev det inte.
Man hoppa upp ur sängen och klädde på mig direkten och så far jag iväg och handla.

Jag har ju inget emot att bjuda på middag, det är bara kul och trevligt. :D Men fasen vad dyrt det blev och
Willys ska vara billigt. *host* det vet jag ej.

Det blev lite krångel när jag väl var och handla så är väl fortfarande irriterad för det.

Så nu är jag smått retlig, men det kommer nog att gå över.
När jag väl är klar med det mesta, så kan man koppla av .


Fick ett samtal av en av mina kära kompisar, Challe. Han kunde tyvärr inte komma ikväll, tråkigt :( 

Han är jätte förskylld. Det är inte kul att vara sjuk denna tid på året. Det hördes i telefon hur täppt han var.
Men vi syns ju inte varje helg. hehehe
 

Nä nu ska jag kasta mig in på toa och städa där. Sen fixa mig och ta det lugnt än stund innan jag börjar laga mat och duka.

  


Kommentarer
Postat av: Isabella

ha så kul ikväll. nästa helg får vi festa tillsamma :) Kram

2009-01-31 @ 18:22:38
URL: http://isabellaskrypin.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack för igår gumman, jättemysigt! God mat var det oxå!!!

2009-02-01 @ 12:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0