Vilken solig dag!

Imorse blev jag väckt av att mamma, som plinga på dörren. Hon hade med sig en alla hjärtansdags present.
Vad gulligt av henne och Karlsson att köpa det till oss.

Efter att jag gått upp börja jag små städa lite. Det behövs verkligen. Sen tog jag en promenad ute i solen med Anna. Till Willys och sen ner på stan. Det var riktigt skönt ute och det var inte så kallt. För mig iallafall, Anna var lite kall när vi kom hem. Skulle ju vara skönt om man orka gå ut varje gång det är sådant här väder och speciellt nu när jag är i min lilla svacka.....

Ikväll skulle det bara vara skönt att ta det lungt. De andra verkar vara lite sugen på att festa. Själv känns det som om man inte orkar det. Som sagt soffan och jag är ju bästa kompisar just nu!!!!

Ska ringa brorsan och kolla om han och Casper vill komma på fika eller något.....

Nä nu ska jag fortsätta att städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0