VAD ÄR DETTA EGENTLIGEN :(((((((

BLIR SÅ FÖRBANNAD.......Alltså allvarligt vad är det för problem människor har ???.

De ställer ju bara till problem för sig själva och för de flesta som bor här.
Alla bränder suck.....

Det är ju inte bara butikerna som har brunnit upp. De affärer som ligger bakom Willys (Weda) har ju också brunnit upp. Så som egen företagare och andra.....

Åkte förbi när jag skulle hem ifrån mamma . Ica finns ju inte alls och de andra butikerna är ju nyrenoverade och allt. De andra finns ju.
Den ena brann det i och de kommer ju säkert också få rivas. Och lite som jag förstår det i den tredje affären som ägaren hann släcka.


Nu ikväll när jag åkte förbi så rök de fortfarande på båda ställena i Weda. Tur att det börjat snöa då.
Kan ju spridas. Skulle ju inte vilja vara polis nu och brandman, stå där och glo. Snart kan man ju inte handla i någon butik allas.
Går liksom inte till vilken butik som helst. Jag som hade skrivit min inköpslista och allt. Nu kommer det ta längre tid för mig att handla :(      Det blir bara värre och värre här......


                       


  


Kommentarer
Postat av: Isabella

fitt tälje.

2009-02-26 @ 22:22:00
URL: http://isabellaskrypin.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag blir så förbannat arg bara av att se på bilderna! Vart är världen, förlåt Södertälje, på väg egentligen!?

2009-02-27 @ 13:09:17
URL: http://lostproperty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0