Tvätta och plugga

Jaha så har man inget jobb idag. Skönt men ändå inte. Vet att de ringde idag. Men måste vara ledig och tvätta och plugga. Har tvättstugan nu och tvättar för fullt. Fattar inte, bor själv men på tvätten ser det ut som om det bor två här. Måste lära mig att skriva upp mig på listan oftare.

Nu har jag vaknat till lite och ska snart äta frukost. Har börjat smått att få i mig frukost. Måste börja äta det....

Sitter och prata med Emma på msn, då hon sitter och kollar på mobiler. Jag gick in och kolla lite med. Såg då att min mobil finns i lila. Vad är detta!!!!! Blir så förbannad. Vill ju nu ha den istället för svart!!!!

Visst har jag min andra lila mobil men den använder jag ju inte nu. Ligger på lager ifall nått skulle hända min mobil som jag har nu.

Ska sätta igång och plugga idag. Måste passa på idag..... Jobbar mycket resten av veckan.
Ska kunna andra hälften idag. Och sen börja på det sissta! Min lärare sa att jag skulle ha prov i februari.
Men denna månad är ju snart slut.....

Nu ska jag gå och fixa frukosten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0