Stockhom + bio

Idag var jag i Sthlm på ett ärende och sen på bio med Pearl.
Efter mitt ärende idag, så gick jag runt och kolla i olika affärer. Det var rätt skönt att strosa runt själv men det var
också lite tråkigt ibland. Hitta lite saker till mitt sovrum på Indiska. Så snart har man kanske kommit en liten bit på väg.
När det gäller det rummet......

En liten rolig grej som höll på att hända var att jag höll på att gå in i en stor spegel i affären Monki.
Trodde ju förstås att affären var större än var den var. det blev lite pinsamt eftersom man var själv och att det stod två tjejer brevid. Men gjorde en snabb manöver, när jag insåg att det var en spegel. Tog tag i en tröja som jag såg, så hoppas på att det såg ut som om jag såg den på långt håll och ville ta en titt.

Efter en tag då jag hade gått i olika affärer orka jag inge mer. Så gick till biografen på Sergelstorg och vänta på Pearl.
Vi kolla på filmen GOMORRA.
Blev lite kissnödig mitt i filmen och sprang ut men inte fasen såg jag någon toa. Så fick gå tillbaka....
När väl filmen tog slut så kolla Pearl på dörren och det stod att wc finns om man går ut ifrån denna dörr. Men inte såg jag den.
Så fick sitta kissnödig resten av filmen. Men det var inte akut eftersom jag hitta en bra ställning att sitta på.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0