Så var det helg....

Jaha så var fredagen förbi. Nu är denna helg snart också slut....uch
Igår så var Peaches, Prudence och Claires här. Det var kul....vart lite full och kränkte ner på mig själv, ett tag.
Men det var annars trevligt. Det gör jag gärna om :D

Sen gick jag, Peaches och Prudence ner till 550. Det var lite problem med att komma in,missförstånd eller nåt.... Pearl mötte upp oss där. Mötte Sarah och Linnea där...men de gick till Olearys efter ett tag.
Själv var jag inte så mycket med P:na där inne. Träffa en kompis, så vi satt och prata hela kvällen. Under denna tid så satt man ju och kolla på alla människor som var där. Och några syntes mer än de andra. Jo de unga Bandidos var där...Visst är Slöddertälje så trevligt....NOT.
När jag såg dem ville jag bara gå. Så det blev en kebab, fast jag egentligen inte skulle det.

Så satte sig ett par problem barn vid vårt bord och gissa var de kommer ifrån. De börja muppa sig emot mig och jag är ju inte den som håller skäft. Men till slut så gjorde dem det. :D

Sen var det bara att vandra hemmåt. Sov för engång skull JIPPI.

Ikväll så ska man fira Anna! Ska bli trevligt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0