Orkar inte mer

Idag fick jag nog!!! Vill inte jobba där jag jobbar på fredagar. Trivs inte där bara.
Har inget emot dem jag jobbar med. Men det är ingen man känner där och känner sig som en främling där. Det är ingen direkt som tar kontakt med en heller. Så nu försöker jag få tid på ett annat dagis, där jag brukar jobba mycket nu. Känner mig bara nere...Just nu känner jag att jag ska vara hemma imorgon. Kan egentligen inte det. Har varit ledig två dagar dennna månad, när jag skulle till Umeå. Känns som om jag skiter i det nu.....Känner mig lite tung i huvudet. Har inte druckit så mycket vatten som jag borde och har inte haft orken att plugga heller. Så ska sova ut imorgon och plugga som en tok.
Måste det.!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0