Min födelsedag

På jobbet gratta alla mig.!!! När rycktet gick att jag fyllde år. Nämde det en gång och det undra varför jag inte sagt något. Hade ju tjatat om det förra veckan. Är tyvärr inte på jobbet på fred utan är i Umeå då. Så får ingen födelsedagstårta då :( .
Så de hängde ut flaggan istället, för MIN skull. :D

Sen var det hem och fika. Då mamma, karlsson och brorsan kom.
Fick en matta till som jag ska ha i vardagsrummet, där min gungstol står. Sen fick jag en sopphållare och grejer så jag inte behöver ha en påse med min sopp hängande i köket. Så nu har jag ordentliga grejer, där jag kan kasta soppen i.

Sen efter att de hade åkt så kom Linnea och Sarah förbi på en liten fika. Det var kul att de kom förbi :D.
Satt och snacka lite goja....

Nu ska man käka mat, som man inte har hunnit sen man kom hem. Och plugga lite kanske....

Mina presenter ifrån mamma och karlsson

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0