Lördag - Söndag

Igår så var jag och Peaches ute och härja. Först var vi på förfest hos Charlie och Emma.

Det var jätte kul att träffa alla. Vi gick ut på Olearys och det var ganska kul där. Det var inte så många som var ute, men det var okej.  Vi tänkte gå till 550 men klockan var så mycket, så det var ingen idé att gå dit.

Vi var ju rätt runda om fötterna och det märkte vi när vi var på väg hem. Peaches ramla när vi gick hem. Hahahaahh....

Man ser i snön hur hennes ben har fladdrat omkring innan hon föll.


Jag skulle ju egentligen inte gå ut. Snacka jag med Jacques kusin Daniel han skulle inte heller gå ut.
Men vem träffade man utanför 550, jo Danne. Så det blev ju inte som någon av oss hade tänkt.
 Men så blir det ju aldrig när man bara tänkt att man ska vara hemma, men istället går man ut och härjar.


Jaha så var det söndag igen. Denna dag ska jag vara barnvakt. Casper kommer igen :D

Just nu så leker Peaches och Casper för fullt. Han härjar jätte mycket. Båda börjar bli lite trötta nu. Han springer upp och ner i soffan.....

Det blir en bra kväll med god mat och så ska vi frossa lite godis och kolla på film eller tvn.

Nu ska Peaches gå hem och fixa sig och sen far det iväg för att handla.

Nu ska jag leka lite med Casper för nu har han inget att göra.



Casper äter mat....


Efter maten. Köttfärssås och spagetti. MMMMMMMmmmmmmmmm


Casper med mina fina tofflor.....

Kommentarer
Postat av: Melinda

Den där Peaches alltså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0