Lite uppdateringar....

Mina grannar jag berätta om förut som hade ett jätte bråk. Tjejen var och hämta lite saker idag. Verkar som om ingen bor där nu. Det är släkt helatiden. Undrar om det ska flytta båda två eller om han flyttar in sen.
Vill inte ha nya grannar. De var bra grannar. Man kan förfesta och inga problem, fast de har en lill kille. Man våga plinga på om det var något man behövde hjälp med eller råka låsa in tvättnyckeln i tvättstugan. Så man kunde låna deras. Heheh 
Och de kunde plinga på om de behövde hjälp. Som när strömmen går ibland. En gång hade strömmen gått men inte mitten lägenheterna. (Som jag bor i). Då plinga dem på och jag hjälpte dem. Min andra granne är en söt och snäll tant och hon har inte heller klagat. Så hade bra grannar. Får väl se om man får några nya, kanske kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0