Lite har man gjort ikväll....

Idag var jag ju i Skärholmen med Emma och Linnea. Vi sprang och kolla lite i affärer. Var bara två saker som var intressant. Vet nu vilka skor jag ska köpa och såg ett par stövlar jag vill ha för 200kr.
Så ska ner på stan och se om stövlarna finns kvar eller några andra.....

När jag kom hem käka jag lite och sen var det dags för soffan. Så nu har man legat här och glott lite på tv.
Har varit lite duktig. Har pluggat lite....Har gjort klart dem frågor jag velat ha gjort nu och tror de har fastnat i mitt huve.
Det återstår och se när jag lägger mig i sängen. Då ska jag gå egenom dem.

JaJa snart så börjar Grey´s anatomy.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0