Ligger hemma och tänker på min konstiga dröm....

Ja imorse sjukanmälde jag mig. Somna om efter det och vakna klockan 13.
Jaha så hade man sovit bort hela dagen. :( Så nu ska jag dricka lite kaffe och äta frukost snart. Så att man blir piggare, så man kan börja plugga och sen kanske göra något annat på kvällen om man har lust.
Ska kanske förbi Emma och Challe. Emma skulle plugga så ska hålla Challe sällskap. Kanske det blir en film....

Drömde inatt en jätte konstig dröm. Vet ej om jag såg lite bilder ifrån när vi var i Umeå. Vet att det handla om två killar, en mullat och en ljus kille. De bodde ihop med dem vi var hos. Vet ej om jag bodde där med eller bodde någon annan stanns.Vet ej vilka det var. Kommer inte ihåg deras ansikten.
Ligger och tänker på vilka de var och var jag sett dem eller om jag känner dem. Men kommer väl på det...
Vet att Frida som bor med Lina var med och hon låg och hade feber. Sen är jag inte säker på vilka dem andra girlsen var som var med. Kanske var de dem vi träffa i Umeå. 

Kom på nu att jag skulle börja högskolan och att någon skulle hjälpa mig att hitta rätt till vår sal. Så jag visste det till första dagen. Så vi sprang runt i en byggnad som helt plötsligt var en blandning mellan en högskola och torget i Umeå. Tror att det var Frida och Kattis som hjälpte mig. För vi mötte Lina och Linnea lite då och då. Och de där killarna jag drömde om vi gick och flirta med varann, när vi väl möttes i skolan.
Några suddiga bilder jag kommer ihåg. 

Uppdaterar mer om min dröm om jag kommer på något mer....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0