Jaha så är det min dag på onsdag :D

Åh vad tiden går snabbt. På onsdag fyller man år :D
Den 4 Februari. Den dagen har man väntat på. Ska passa på att tillägga att min kompis Henke som fyller år på samma dag! Vi lär ju tyvärr inte ses ute detta år och gratta varanndra, eftersom  jag ska bort!!!
Så när den dagen är slut, så får man vänta ett helt år.

Ska stänga på jobbet på min födelsedag :S
Men vad ska man göra?! Kan ju inte göra så mycket. 
Så måste göra det mesta imorgon, då jag slutar vid 13 tiden. Ska man ner på stan och fixa lite saker. Sen hemmåt  och baka. Mammsen och Karlsson kommer på min födelsedag. Undra vad man kommer få då....

Är så glad för alla presenter jag fick av mina vänner i lördags. De var jätte fina. Tackar så mycket för presenterna igen....

Ska bara jobba på onsdag. Sen drar det iväg till UMEÅ på torsdag! Jippi....
Hoppas man hinner träffa dem man vill träffa där uppe. Men får se om tiden räcker. Men det ska nog gå.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0