Inflyttningsfesten

Lägenheten blev jätte fin, efter att de städat och jag tänt lite ljus. Det blev jätte mysigt.
Det kom ju en hel del och det var kul att se vilka alla var som gick i deras klass. Och de var många olika personligheter i en och samma lägenhet.

Börja dricka efter att vi ätit men blev väl bara lite lullig. Inte så festsugen och full som jag hade tänkt mig.
Jag hade lite tråkigt och man kände sig lite ensam, ibland. De andra hade ju mer gemensamt och syskon där.
Men ska inte klaga hade kul ändå!!! Det var ju bara att rycka upp sig. Det var ju allt jag som blev lite blyg också, så sa inte så mycket.
 
När vi kom till Corona så träffa jag på Tobbe och hans tjej. De skulle precis gå, men hans tjej övertala honom att stanna en stund. För min skull :D. Träffa en av hans kompisar som jag träffa förra gången jag var där.
Och det var jätte kul att han kände igen en. 
Vi satt och tog de lungt tills Tobbe verkligen ville gå. Tråkigt men de hade ju vart där hela kvällen och de var ju inte så nyktra så kan förstå dem.

Vi gick när alla andra skulle på efterfest. Men jag gick och köpte mat och gick hem. Orkade inte,var så trött!!!
Så käka och gick och la mig. Sen efter ett tag kom Linnea hem. Då kunde man verkligen sova när man visste att hon var hemma. Låg och bara blunda men vet ej om jag somna lite ibland och sen vakna igen.

Jag blåste upp vår madrass men hade väl inte kollat knappen som gjorde att all luft skulle stanna kvar i madrassen.
Så när vi vakna på morgonen så låg vi på golvet och sov. Hade vaknat lite då och då och såg att Linneas ben låg mot soffan rätt upp, men tänkte inte på att luften var på väg ur madrassen.

Nu ligger man i soffan och de är skönt att vara hemma....

Men vad mycket snö det var. Kul att få vara med om en riktig vinter. Var ju några år sen....

Två bilder ifrån flygplanet.


Vad mycket snö.... :D

Fina moln :D

Nu lite inflyttningsfest bilder


Frida, Lina, Linnea och Katarina (Frida och Katarina bor med Lina)

Therese och Linnea (saxen)                                               


Syskonen Caroline och Therese                  


Några av Linas klasskompisar Johanna, Caroline och Emma
                                                      

Lina och Linnea


Therese och jag med en blond slinga och saxen igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0