Hahahaha

Efter att jag kom in på min avdelning, efter min rast hade de flesta barnen vaknat, efter vilan.
Vissa somnar ju inte :S Då var det en av våra små söta tjejer som sprang och leta efter en kille.
Han satt och ritade vid bordet när hon kom fram och la sitt huvud mot hans axel. De var så söta....

Då hahaha

Killen: Hej...Vad är det?
Tjejen: Vad gör du? Ska vi leka?
Killen: Mm ska bara rita klart!
Tjejen: Ok!

Jag sa då till min kollega (samma ålder som jag).
Vad söta dem är! När hon stod och luta huvudet mot hans axel.!
Då vi hörde.....

Killen: Vill du ligga?
Tjejen: VA???

Sen gick hon därifrån....Hon fattade ju inte vad han sa.

Då vi sa: Tänkt om det vore så enkelt. HAHAAHAHAAH
 
HAhahahaahh ungar!!! De är mycket de säger som de inte vet något om.!
Och vad mycket de har att lära sig....Som att inte säga vissa saker tex.
Tänk vad han hade garvat om han hade fått veta vad han sa när han var liten.

Ibland är de allt roliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0