En trevlig kväll :D

Vill börja med TACK FÖR ALLA FINA PRESENTER och att ni kom.


Var flitig när jag vakna. Jag damsög lite och diska så nu är allt i sin ordning igen. Att man orka vara så duktig när man nu är så bakis.....

Åter till kvällen:

Igår så fira jag och mina kompisar mig. Fyller år på onsdag men är borta nästa helg.

Så flytta fram firandet och det blev en bra kväll! Fast som en annan sa, kontig stämning i början.
Kul att alla tyckte om maten. Var orolig att det inte skulle gå att äta.

Vet inte varför jag tänkte så.....


När alla kom så börja vi äta, efter det så satt några och prata i soffan medan

Jag, Carro , Pearl och Peaches spelade med andra ord. Jätte roligt spel.

Men gick inte så bra för oss. Visserligen var det ju första gången Carro spela.

kände att jag var inte så social med de andra och de ångrar jag.


Mina fina presenter
 



Sen var det utgång. Vi gick till 550 och det var kul. Blev bara så prutt full.

Kunde inte ens dansa. Snubbla runt istället. Hade en trevlig kväll med alla.!!! Gick på toa och efter att jag kom ut därifrån fick jag höra att klockan var mycket så tog min jacka och gick ut. Där stod Pearl så stod med henne ett tag. Sen stod jag en stund och vänta på girlsen vid kebaben. Gick vidare sen till brorsan som jobba på Olearys. Men orka inte vänta på han tillslut, så vandra hem.



Nu ska jag berätta vad som hände, när jag var på väg hem....


vissa människor i denna stad, som t******.

Han körde först vi klaffbron och undra om jag skulle ha skjuts, NEJ. Sen åkte han iväg mot sjukhuset. Sen dök han upp igen innan Grusåsen och fråga igen. Tänkte då att jag genar igenom grusåsen, så jag kommer till baksidan på mitt huset. Men tror du inte han dök upp då helt plötsligt men gående emot mig. Tänkte vad fasen är det nu. Så han följde med tyvärr till min baksida. Stod där och försökte få iväg honom, då skulle han försöka pussa mig flera gånger. Undra vad han höll på med. Tyvärr hade glömt telefonen hemma, så kunde inte ringa någon heller.

Han ville ha mitt nummer och sa NEJ. Han tjata och jag ville ha iväg honom så tyckte jag var listigt att ge mitt gamla nummer, för då får han ju inte tag i mig. Men dum som man är, så är man ju så van att slå sitt nummer.
Så kom på efter att jag hade slagit in mitt riktiga nummer. Hur dum är man inte. 
När jag skulle gå in, då han ställer sig i dörren så att jag inte kan stänga till, till källarn. Men sa åt han att flytta och gå för att han kommer inte in. Då gick han. Så sprang upp till mig och låste. Bläääää


 MEN HADE EN BRA OCH TREVLIG KVÄLL OCH UTGÅNG! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0