Detta kan man kalla att försova sig.....

Jaha inatt sov jag inte alls bra. Jag gick och la mig tidigare än vad jag brukar göra och så fort jag somna så vakna jag till flera gånger. Det var som om jag inte fick sova av någon anledning.
Vilken vet jag inte.... Det var jätte störande. Visste att jag skulle upp tidigt.

Så när jag vakna tänkte jag fasen vad ljust det var ute då. Kollade då på klockan och den var
10:00!
Och jag som då skulle börja jobba klockan 7:30.   
Snacka om att försova sig!!!!
Kom till jobbet klockan
11:30. Men fick iallafall några timmar, skulle ju stänga.
Hur fasen gick detta till. Jag vet att jag stängde av klockan men inte att jag gjorde det sissta gången den skulle ringa.
Självklart så hade jag stängt av telefonen. Gör det då jag vet att jag ska jobba nästa dag. Inte som tisdagar och Onsdagar då de kan ringa om jobb. Men har lärt mig att jag ska ha på den helatiden. Så att de kan nå mig.
Har ju ingen hem telefon heller så mobilen är ju det ända sättet att nå mig på.

Så var rätt förbannad på mig själv när jag väl kom iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0