Är i Umeå

Jaha så var man i Umeå nu då. Mycket snö här. Och härligt att se!!!! Var ju ett tag sen man såg en riktig vinter.
Och kallt är det verkligen. Man vill helst inte gå ut, om man int måste.

Första kvällen var vi bara hemma och små prata lite innan vi skulle sova. Kom till Umeå kl 22. I de rummet vi skulle sova i var det jätte kallt, så jag låg och frös hela natten. Inte kul. Men ingen tänkte ju på att sätta på elementet. Så får väl skylla mig själv lite....
men dagen där på satte vi på det. Så nu har jag sovit gått.

På fredagen träffade jag Tobias. Och vi var och fika. Var jätte trevligt. Var ju ett tag sen. Men snart kommer han att börja  jobba i Södertälje. Sen far jag och Linnea ner på stan, för att träffa några av hennes kompis, som hon umgick med när hon bodde här. För att fika lite. Passa på att träffa Bella då.Var kul att träffa hennes kompisar och Bella.

På kvällen hade Linas och hennes kompisar som bor i samma lägenhet, lagat tacos och det var jätte gott.
Sen blev de lite vin och en snabbis med sing star. Sen satt vi bara och snacka goja. Var trevligt.

Idag ska Lina och hennes kompisar ha inflyttnings fest. Får se hur många som kommer, blir spännande.
Sen blir det att skaka rumpan på Corona :D

Jaja nu ska jag och Linnea iväg och köpa dricka tills ikäll :D

Säger bara, vad man går här uppe. Måste ju bli av med lite hull. heheheh

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu vet jag inte om det var Du eller Linnea som skrev men jag vet med all säkerhet att det var Du och jag som hade pratat om att vi skulle festa tillsammans när ni var här uppe. det bekräftade även du genom smset i fredags. Right?

Vad linnea planerat vet jag ju inte eftersom jag inte pratat med henne.Det var DIG jag ville träffa när ni kom upp.

Så kom inte och säg till mig att vi inte planerat något. Det är allt och jag har all rätt att bli besviken den dagen.

2009-02-08 @ 17:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0