Åhh vad ska man göra...

Jag ska ju egentligen vara glad att jag har jobb, om man tänker på hur läget är just nu.....
Just nu jobbar jag på ett dagis en gång i veckan, som tur är.... Jag trivs inte så bra på det dagiset men måste vara kvar där. Min chef vill ha kvar mig där. Prata med henne men hon vill att jag ska vara där.
Vet att jmin chef är nöjd med mitt jobb som jag gör på olika dagisar. Men måste medge att jag inte är 100% på detta jobb. Dem jag jobbar med är det inget fel på. Men man känner sig inte så välkommen där på något sätt. 
Känns som om de verkligen tänker du är verkligen en vikarie.  Men jag har jobbat med detta i två år nu och min chef ser mig som en pedagog och inte en vikarie. Har till och med en skylt där det står mitt namn och pedagog på!!!

Nu får jag sura vidare till jag får annat att tänka på.....
Måste plugga idag. Och snart ska jag åka med Emma till Skärholmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0