Moving out party

Igår var jag på moving out party. Hade så så kul. Kändes som om det var ett tag sen. Det var något annorlunda. Det blev ingen utgång och det var skönt. Men fasen vad tiden gick fort. Alla var lite sansade i början men sen så... Då spårades det lite. Själv flög man runt med Micke på golvet och dansa och Madde och Anne flög också omkring. Hahaah

När man kom dit fick man gå en frågerunda. (Eller vad fasen det nu heter.) Har tappat ord hela dagen och detta med. Det var jätte kul och detta ska jag komma ihåg.

Blev för en gång skull lagom full. Öh tror jag, kändes så iallfall. Men de kan ju bara de andra avgöra...

Nä nu ska jag knata till plattan och köpa dip. De och popcorn mums...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0