Min springiga dag...

Idag så har man öppnat på jobbet. Sov inge bra inatt. Har svårt att somna på söndagar och det har inget med att jag sovit länge på lördagen eller något sådant. Har bara en tanke som gör att jag oroar mig och ligger vaken tills jag somnar.

På jobbet idag fick jag ett par jätte fina presenter ifrån mina kollegor. Bilder kommer sen om jag kommer ihåg att ta några. Tyvärr var en sak sönder. =( Verka som om de inte tålde kylan så bra.
 
Iallafall efter jobbet så åkte jag upp till Stockholm för att leta reda på ett spel som var slut här i stan. ( Julklapp ) Jag sprang runt i två timmar tills jag fick nog. Hade bestämt att jag åker inte hem tills jag får tag på det. Tillslut smsa jag Budda och frågade om han kunde ha en ide var man kunde hitta det spelet. Och fasen visst visste han det. Du är otrolig. Hur kan du veta allt? Tack för att du hjälpte mig.

Så tillslut kunde jag gå och köpa det och åka hem. När jag väl kom hem så deckade jag i soffan. Klockan var väl ca 19 och jag vaknade igen klockan 21:30 helt borta i knoppen. Så nu försöker jag återhämta mig, så att jag kan sova igen.

Nä nu ska man hoppa i säng....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0