Glögg...

Idag har jag varit på glögg fika hemma hos mammsen och Karlsson. Det var trevligt. Karlssons båda systrar var där med familj. Det var kul att träffa dem. Det var ett tag sen...

På vägen hem pratade jag med Melinda och hon undrade ifall jag ville följa med på hennes färd ikväll. Men hade tvärr inget i vinskåpet. ( Jag som alltid hade något drickbar där förut.) Och dit hon skulle hade det varit roligare ifall man hade med sig något att smutta på. Så jag stannade hemma och glor på en film nu på tvn.

Kanske bra att vara hemma, nu när jag är lite förskyld. Mådde ju inte bra på jobbet i fredags. Man vill ju vara frisk vid jul och allt som händer då.

Nä nu ska jag knapra i mig lite popcorn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0