Det här kan ju bara jag göra...

Ringde Telgebostäder angående mina element. Har nu nästan frysit ihjäl, känns det som dessa två vintrar som varit och är. Efter att jag ringt dem så gick jag och kände på elementen dan efter. Och det var inte speciellt varma fast ena stod på max. Och i sov rummet var det iskallt.  

Igår så skulle en nisse komma och fixa dem, medans jag var på jobbet. Jag skrev en liten lapp som jag brukar göra. Och efter att han varit hos mig så ringde han. Detta är pinsamt!

Han berätta lite om vad han hade gjort. Och lite för mig hur värmen skulle stiga osv. Så skulle han berätta om varje element. Elementen funkar bra och i sovrummet funkar det bättre om man sätter på elementet.

UPS...

Öhh var det inte på sa jag och skämdes. Det var ju inte det. Jag vet att jag har satt på det nån gång. Men verkar som om jag har stängt av det. Vad pinsamt att jag inte kollade om det var på, nu när det var så kallt.

Då hade det inte blivit så här pinsamt. Dem på jobbet såg hur pinsamt det var när jag stod och pratade med honom. Och vad de skrattade, när de fick höra detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0