Surströmming!!!!!

På torsdags morgonen, så var jag rätt stressad. Tänkte inte alls på att det var torsdag. Trodde det var onsdag. Men blev så glad när jag kom på att det var torsdag och jag skulle få äta surströmming efter jobbet.
Hade ju också tänkt att jag inte skulle äta så mycket på jobbet. Men det gick ju inte. Det var så god mat, broccoli och blomkåls gratäng.

När jag kom hem till mamma, så förberedde vi allt tills Karlsson syrras familj kom. De ända som åt surströmming var, jag, mamma och Håkan. De andra åt pasta sallad.


Det är ju såååååååå gott!!!

Fick äran sen att öppna burkarna.... De är ju inte så kul!!!

Åt bara ur burken Höga kusten! De är dem godaste surströmmingarna....

Och de tyckte dem andra också. (den andra burken innehöll bara fileer).




Jag åt 11 st strömmingar :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0