Skulle bli en lugn tisdagkväll....

Igår kom Birger och Anna över till mig. Vi gick en liten promenad först. Birger behövde mat...
Sen gick vi hem till mig för att kolla på någon film på tvn. Men Anna hade rosévin med sig. Så vi satte oss på balkongen och prata. Jag gick och fyllde på hela tiden. Så man blev lite lullig. Och de som skulle jobba nästa dag
Sen gick Anna hem och Birger var kvar. Vi satt och prata lite..... Blev en sen kväll.

Efter att Birger hade gått så satt jag kvar uppe och lyssna på musik.

Sov så himla bra och ville verkligen inte gå upp idag (Måndag). Skulle egentligen ner till arbetsförmedlingen, men orkade inte. Ska ner någon annan dag, istället. Efter att jag somnat om, så ringde Sarah vid 11 tiden. Det var bara att hoppa upp ur sängen. Och packa ihop. Vi skulle till stranden.

Vi åkte förbi Ellbe. Och jag gick för att prata med Anna och Birger. Blev ju senare för Birger och det var lite svårt för honom att komma upp på morgonen. Han fick inte sova så många timmar.... De måste ju vara ganska trötta idag.

Nu har jag snabbstädat klart och det känns mycket bättre, än vad det gjorde imorse. Så nu ska jag slappa i soffan och vänta tills Anna ringer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0