SÅ trött...

Det är ju ingen dans på roser på jobbet nu, när man har inv. med några barn. Fullt upp hela tiden. Är helt slut nu när man kommer hem ifrån jobbet. Det är ju roligt med nya barn men det tar på ens krafter. Ska inte klaga egentligen nu när jag får jobba. Men man får klaga lite...

Vill sova nu, men vill inte gå och lägga mig nu. Vet att jag inte ska vara uppe så länge som jag var igår. Fastnade vid tvn som vanligt och gick och la mig klockan 01:30 typ...

Så blir det inte ikväll!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Man måste få spy lite grann ibland, annars kan man inte gå vidare och göra ett bra jobb. Så det e helt ok att d gör det för det e helt normalt! Jobba lugnt! Puss & kram påre!

2009-08-17 @ 22:15:56
Postat av: bella

hej! jo jag kollade klippet. riktigt roligt var det faktiskt.. Men varför tänkte du på oss? Hahah...

2009-08-17 @ 23:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0