Så sitter man här igen...

Så har man hamnat i soffan igen. Men så blir det ju alltid. Har umgåtts med Sarah, Buddha och Jacque idag. Efter att vi var och käka så gick jag med Jacque hem. Det var ju ett tag sen man umgicks med henne. Det är ju inte som den gamla tiden då vi alla var hela tiden. Fasen att man bara blir äldre och måste jobba och stå i.

Som sagt var så börjar jag jobba imorgon. Ska bli kul. Vet ju att jag kommer att sova som en stock i helgen!!
Det är skönt med ett jobb då man är ledig på helger. Men så lär det inte bli framöver, om man skaffar sig ett annat jobb.

Är så skriv sugen men vet inte vad jag ska skriva. Ska kanske ta tag i en sak. Nu när jag vill skriva.... Ska väl göra iordning mig och sen börja skriva lite på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0