ÖÖÖÖÖööhhhhh

Jag fixade att gå upp imorse. Öppnade ju på jobbet. De tråkigaste var när jag kom till jobbet, var att jag fick sitta själv i 1 timme. Sen kom en kollega och efter klockan sju så kom de första barnen. Trodde att några skulle komma vid halv sju, men NEJ!

Jag satt och läste tidningen, drack lite kaffe och glodde ut genom fönstret ett par gånger.

När jag skulle åka till jobbet idag så såg jag deckade personer, ifrån igår. Kom ner på centralen och de första jag såg var en kille som låg och sov i en busskur. Och sen när jag skulle gå ut på parongen där mitt tåg stod. Såg jag en tjej som satt och sov på en bänk. Utan skor och en skinnjacka och leggings. Hon måste ju frysa.... Tänke vad fasen sover dem här för. Och varför har ingen väktare eller polis tagit in dem i fyllecell. Kom på att de hade varit onsdag, LILL LÖRDAG.

Tur att jag inte har sovit på centralen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0