I Stockholm hos Ingrid....

Nu sitter jag vid Ingrids matbord. Sitter med en kopp te och kollar ut genom fönstret. Tyvärr så regnar det lite. Men detta ska nog sluta bra. Ska ner snart och kolla in praidetåget. Stackars dem som går i regnet....

Igår satt jag och Ingrid och drack lite vin och lekte lekar och lyssna på musik och prata lite... Timmarna flög iväg, så det blev så att hon fick visa mig runt lite där hon bor. Det var jätte kul. Vi hade säkert gjort något annat om min kära b-chef hade skickat in mitt lönepapper i tid.

Jaja nu så får detta skrivande räcka. Återkommer säkert med något inlägg och lite bilder ifrån tåget ikväll. Då jag kommer sitta barnvakt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0