Hur kunde jag glömma bort den på balkongen....

Ja imorse så var det fint väder. Men efter klockan 13 då jag kom hem så började ös REGNA. Höll på att fixa med mina blommor på balkongen. Då jag kom på att jag behövde gå ner till min tvätt i tvättstugan. Då jag kom upp hade jag glömt bort att jag skulle vattna mina blommor. Men det behövdes ju inte. Hörde helt plötsligt ett konstigt ljud och kollade ut. Shit vad de öste ner....

De värsta var att jag hade glömt min mobil ute på bordet. Så efter att det hade regnat kollade jag ut och fick syn på den. Inte så kul. Anna ringde då och medans jag pratade med henne så droppade det ifrån mobilen. Och alla touch knappar funka inte. Blev lite rädd, vill ju inte behöva lämna in den.

Men senare på kvällen så funka den som vanligt JIPPI....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0