Hur dum är man...

Var på stan idag med Linnea. Uträtta några ärenden. Tänkte att efter att jag varit hos Sarah och Buddha, så kunde jag åka till systemet ute vid Coop och brorsan var med på att köra.

När vi satt och fika kom jag på. Undra när de stänger??

De andra sa att de redan hade STÄNGT. Va stänger inte dem klockan 19.

De ju fasen lördag och då stänger dem vid 15 tiden. Jag trodde ju att det var söndag och fråga mig inte hur jag tänkte.
Och det är ju på vardagar som de stänger klockan 19.

Som tur var kunde jag ta Annas sprit som hon har hos mig.... Så kvällen är räddad!!!

Nu ska jag börja laga lite mat innan jag hoppar in i duchen!

Tjejerna ska till Sthlm( The voice.) Hoppas att de har riktigt kul.... För det ska jag ha ikväll !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0