Hemma igen...

Kom just hem ifrån poker kvällen. Det var jätte trevligt. Först var vi och åt på Full House och sen bar det hem till Martin, för att spela poker. Var med ett bra tag, men sen gick de utför. Orkade inte vara med, när de andra ville spela en gång till. Var helt slut i huvudet.

Just nu är jag så trött. Men behövde kolla läget på facebook. Efter att jag ändrat min komentar:

Jag blir inge vitare av att dricka mjölk

De blev allt några skämt om mig ikväll.

Nä nu ska jag hoppa i säng och sova!!! Vad jag ska sova ut.. Fick ju göra det imorse. Men sen tyvärr skulle en viss person till jobbet. Så då fick man lov att flytta sig ifrån sängen över till min soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0