Hahahahahahahah

Hittade Jätte jätte gamla foton på MIG.Och på tjejerna. Det var ifrån när jag fyllde år.


Jacque, Mickis, Anna, Jag , Melindas hand och Sarah


Och ifrån när jag var på läger med klassen. Kan ha varit i tvåan eller trean. Foton på Spade, Elinor, Josephine, Maria och Johan J.


Elinor, Josephine och Erik Spade


Maria C och Jag


Jag och Johan J


Nagam, Jag och Anna


Josephine, Maria C, Elinor, Linnea, Jag, Anna och Lovisa


Så ifrån någon sommar då de var sommarlovsläger ute i Tvetaberg. (orientering och cykling). Foto på oss som origentera då och Johan F som cykla.


Johan F


Johan F igen...


Någon tävling jag sprang. Nån gång.

Och flera kort. Garva som fasen när jag såg dessa kort.

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHAHAHHA

2009-08-24 @ 21:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0