Fredag/ lördag...

Så var det lördag. Igår kväll var jag ute i Enhörna hos Sarah och Daniel med Linnea. Behövde göra något efter allt. Det var mysigt. Vi hoppa på deras studsmatta och oj vilken träning det var...


Efter all mat och hoppande så var vi så trötta vid elva tiden, så vi åkte hem. Och det var skönt. La mig i soffan och försökte titta på tv. Men tankarna flög iväg... Tillslut så somnade jag och det var skönt.


Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska försöka gå en promenad och möta Anna vid Ellbe, när hon slutar, och sen hemåt igen. Så att man kommer ut lite i det fina vädret. Hur kvällen blir det vet jag inte alls. Vet inte vad jag har lust att göra. Vet att jag inte bara kan sitta hemma i mitt hörn av soffan och glo. Något måste man hitta på ...


Vet att jag behöver fixa till lite på balkongen. Men där är det så varmt nu. Så i sånt fall får jag fixa det när det blir svalare ute.


Nä nu ska man glo vidare på tv. Och tack Sarah och Daniel för en mysig kväll igår !!!


Kommentarer
Postat av: sarah

Tack själv gumman. Hoppas vi fick dig på lite andra tankar. Puss!

2009-08-08 @ 20:25:59
URL: http://lillispenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0