Fasen vad snabb jag var....

Idag så råka jag försova mig. Visst gick jag och la mig sent. Var trött men så himla pigg. Men tillslut gick jag och la mig. Och efter en stund somna jag. Men blev inte många timmars sömn. Ställde klockan på ringning 4 gånger.


Kommer ihåg att jag vakna vid 5 tiden och det kändes så skönt att kunna somna om igen. Sen vaknade jag vid 5:30 och kände samma sak. Så när det ringde sista gången fattade jag inte att jag skulle gå upp. Vaknade upp och undrade vad klockan var och den var 6:55. Skulle ha gått upp klockan 6:15.


Min buss till stan gick klockan 7:05 och bussen till Järna gick 7:20. Så hoppa upp och in på toaletten slängde ner tandborste, tandkräm och lite fler saker. Slängde på mig kläder och sprang till bussen. Då jag såg att min buss utanför mig inte gick. Så fick springa ner till 751: an och då var klockan 7.

Jag hann med bussen  :D


De värsta var att jag inte hade duschat och borstat tänderna. Men det var de första jag gjorde när jag kom till jobbet. Att borsta tänderna. Vet att det inte var så frächt. Men vad ska man göra, när man absolut inte kunde komma försent. Speciellt nu när vi var nya barn som går på inskolning....

Fy fasen säger jag bara. Och jag får absolut inte försova mig imorgon. Ska öppna på jobbet. Ska snart gå och natta mig. Efter att jag kollat klart på de programmet jag kollar på nu. Är faktiskt jätte trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0