Vilket åkande...

Så var det fredag igen. Idag jobbade jag till klockan 15:30. Det är rätt skönt att jobba nu när vädret är så bra. Man kan liksom sola på jobbet. Barnen sysselsätter sig själva ute. Så ibland känns det som om man inte har något att göra när vi är ute.

  

Efter jobbet hämta jag Casper på dagis. Brorsan skulle stå på någon fotbollsmatch i Stockholm. Blev mycket buss åkande och det tog sin tid att komma hem. Tog 16 bussen till Nykvarn ifrån Södertälje och kom till dagiset vid 16:30 tiden. Sen när vi skulle gå ifrån dagiset fick vi lov att små sprang till bussen. Casper var jätte duktig som orka springa, han var så snabb. Men tyvärr missa vi bussen. Så vi gick och köpte en glass till Casper, medan vi vänta på nästa buss. Det var gott det :D
 Det var ju rätt roligt att åka buss, tyckte Casper eftersom att han annars inte alls åker buss.
När vi kom till Södertälje 
åkte vi hem till mig för att hämta nyckeln till brorsan och min dator. Och tillslut bussen till brorsan. Vi var hemma klockan 18:45.

  

Det blev allt en sen middag för Casper. Men vad ska man göra när man inte har körkort än. Nu sitter vi i soffan mätta och belåtna och kollar på CSI NY och väntar på brorsan. Det verkar vara spännande för jag får nästan ingen kontakt med Casper. Nä nu ska jag kolla vidare på CSI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0