Vilken kväll.....

Låg i soffan igår och försökte plugga lite. Då Emma skickade ett sms och undra om hon skulle hämta mig när hon var på väg ifrån sina föräldrar. Så då var det bara att göra iordning sig.

Men vilken kväll det blev då....

Full som fasen var man, men som tur var mådde man inte så dåligt idag.
Dansa som bara den, vi tog upp hela övervåningen. Det var kul, Jacques föräldrar och bror var ute med oss. 
Träffa Anna min jobbakompis och det var kul. Alla vi mörcha :D
Sen var det kebab. Egentligen skulle jag inte köpa någon men så blev inte fallet.
Sen gick vi hem till mig. På vägen hem träffa jag Linus och min nyår flirt. Visst kände han igen än, men tyvärr hann vi inte prata. Mmmm

Jaja inte för att detta var något intressant men kände iallafall för att skriva lite.
Nu ska man ner till tvättstugan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0