Varför kan man inte sova ut när man vill

Så var det söndag igen...Var ju ute med Melinda, hennes kompisar ifrån Tyskland och Åsa igår.
Det var kul att träffa Melindas kompisar. Annars har man ju bara sett dem på bild och hört talas om dem. Sen mot slutet kom Lia och Josh. Det var en bra kväll hade kul.
Decka i soffan som vanligt. Börjar visst bli en vana nu..... Vakna innan klockan nio. Inte så glad för det. Ville ju sova ut.

Men kanske bra på ett sätt. Då lägger man sig förhoppningvis i tid ikväll. Ska gå igenom mina uppgifter nu och kolla hur mycket jag kan och se hur mycket jag kommer ihåg.

Sen ska jag ringa Emma. Fick ett sms av henne förut att hon hade tråkigt. Kanske kan vi ha det tillsammans. Fast är ju trevligare med sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0