Var har mitt minne tagit vägen?

Hur dåligt minne kan man ha egentligen???

Varje månad när jag betalar mina räkningar sätter jag in dem i en pärm. Och nu vill jag ha en nu pärm för detta år. Tror ni jag har köpt en, NEJ! Kommer på det varje gång jag sitter och betalar räkningarna. Och har tänkt att jag ska köpa en pärm när jag väl är nere på stan, men glömmer alltid bort det. Som idag när jag var nere på stan och gjorde några ärenden, så visste jag att det var något jag hade glömt. Och när jag kommer hem och sitter med mina räkningar så kommer jag på att jag inte har köpt någon pärm. Det har liksom gått 4 månader redan och har fortfarande inte kommit ihåg det. Ska ner på stan imorgon och hoppas att jag kommer ihåg det.

Blir så trött på mig själv ibland....


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vet precis, har tänkt precis samma sak!

2009-04-28 @ 20:30:30
Postat av: Melinda

Kom ihåg att köpa en pärm nästa gång du är på stan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0