Mot ljusare tider...

Sitter i min soffa nu och glor lite på tv, medans solen skiner där ute. Har öppnat balkongdörren och vilken frisk luft som blåser in på mig i soffan. Ska ner på stan snart. Så ska bli så skönt att komma ut i de fina vädret. Efter det blir de att plugga och då sitter man inne. Jag kan inte koncentrera mig annars, om jag sitter ute. Blir så mycket annat att glo på annars eller för varmt. 
Vad skönt att det är vår och att sommarn snart är här. De ända som är jobbigt nu är pollen och värre blir det för mig när alla börjar klippa gräset. Men det får man väl ta. Får komma ihåg att ta mina pollen tabletter.!!! Nu ska man bara hitta en ny vårjacka. Orkar ju inte springa omkring i min skinnjacka när det är så här varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0