Jag fixade det :D

Äntligen så gick det!!! Har i några dagar försökt att avinstallera norton virus ifrån mig dator. Då jag har laddat ner ett annat virus program. Och det gick inte alls, att få bort. Var något problem med nånting, som att den inte hitta rätt information. Om jag förstår det rätt. Fick mina installations cdn av pappa. Han sa att jag skulle testa att ladda ner programet igen, så kanske det skulle gå att avinstallera. Försökte med det pappa hade sagt. Men det gick ju inte heller. Denna gång skickade programmet en fel rapport så jag kunde ladda ner ett program för avinstallation. Var ju inte säker på om det var rätt program för min dator. Var nog det för det funka!!!
JIPPI.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Alltså Norton kostar ju pengar, varför vill du byta ut det mot ett som du laddar ner gratis från internet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0